Wij zijn op zoek naar een customer service representative voor een bedrijf in Den Bosch. Onze opdrachtgever bevind zich in de energie sector en zet zich in voor renewable energie transitie op de zakelijke markt.
In deze customer service rol ben je het eerste contactpunt waarbij jij de best passende oplossing en advies geeft aan de klant.
Expertise en sterke communicatieve vaardigheden zijn nodig om de zakelijke klant goed te woord te kunnen staan. Je luistert met oprechte interesse naar de klant en denkt mee in oplossingen. Het bieden van excellente service waarmee je de klant ontlast in hun zorg is jouw doel.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, klantgerichte en dynamische Customer Service Specialist. Als customer service medewerker streef je naar de hoogste klantentevredenheid. Je houdt van het geven van de beste service en bent dan ook heel resultaatgericht. Je onderscheid jezelf met jouw vriendelijke en professionele houding en advies, je positieve instelling en je klantgerichte manier van handelen. In deze rol ben je het eerste contact voor de klant en externe partijen. Je denkt in oplossingen en onderhoud contact met de klant, externe partijen en stemt afspraken en opvolging af met de diverse afdelingen. Je gaat voor een excellente service, hospitality en een oplossing op maat zodat de vraag vanuit de klant naar verwachting is opgelost.
Je komt te werken in een hecht team van 9 customer service specialisten in een team met een totaal zo’n 45 collega’s. Op kantoor heerst een informele en open sfeer en stelt men een open communicatie op prijs.
Ben jij stressbestendig en kun jij ten alle tijden de rust bewaren naar de klant dan zoeken wij jou!
Jouw profiel
- Je bent fulltime beschikbaar.
- Je hebt tenminste een afgeronde MBO opleiding.
- Je hebt oprechte interesse in de klant en weet door juiste vraagstelling snel tot de kern te komen.
- Je denkt en handelt pro-actief zodat je zowel naar de klant als naar je collega’s ondersteunend en aanvullend bent.
- Ervaring in de functie van customer care specialist of op de klantenservice afdeling is een pré.
- Je werkt gestructureerd en zorgt dat alle verwerkte informatie op de juiste plaats terecht komt.
- Je bent hands-on, pakt mogelijkheden, taken en ongedane zaken direct op en zorgt voor een goede afwikkeling. Bij twijfel, advies of feedback schroom je niet om je collega’s op te zoeken.
- Je hebt goede communicatieve eigenschappen en zorgt voor aansluiting en opvolging met het team van jouw bezigheden.
- Je bent een vlotte gesprekspartner die de nodige maturiteit en klantgerichtheid heeft om op professionele wijze met klanten en medewerkers om te gaan zowel mondeling als schriftelijk te woord kan staan.
Aanbod
- Zij bieden een mooi passend salaris en betalen jouw ziektekostenverzekering.
- Deze functie is deels remote (2 dagen vanuit huis – 3 dagen kantoor) of fulltime vanuit kantoor in te vullen.
- Je kunt gebruik maken van de masseur die maandelijks het kantoor bezoekt.
- Interne doorgroeimogelijkheden worden geboden.
Herken jij jezelf in deze vacature? Mail of app jouw C.V. zodat we de vacature kunnen bespreken!