Vanuit jouw rol als allround Klantadvsieur – Customer Service specialist bijdragen aan een schonere toekomst. Dat kan! Onze opdrachtgever bevind zich in de energie sector en zet zich in voor renewable energie transitie op de zakelijke markt.
In de rol van klantenadviseur ben je veelal het eerste contactpunt van de klant. Je behandelt de mails, beantwoord de telefoon en verwerkt de nieuwe contracten in het systeem die Sales gesloten heeft. Jij zorgt ervoor data en afspraken correct worden vastgelegd en gecommuniceerd. Daarnaast maak je calculaties voor aanpassingen voor bestaande klanten op basis van de accurate gegevens. Kortom een veelomvattende functie met veel afwisseling en verantwoordelijkheden.
Expertise en sterke communicatieve vaardigheden zijn nodig om de zakelijke klant goed te woord te kunnen staan. Je luistert met oprechte interesse naar de klant en denkt mee in oplossingen. Het bieden van excellente service waarmee je de klant ontlast in hun zorg is jouw doel. Je bent ondersteunend aan de andere afdelingen. Je verwerkt o.a. de nieuwe contracten in het systeem die Sales gesloten heeft. Jij zorgt ervoor data en afspraken correct worden vastgelegd en gecommuniceerd aan alle desbetreffende partijen intern en extern. Daarnaast maak je calculaties voor aanpassingen voor bestaande klanten op basis van de accurate gegevens. Kortom een veelomvattende functie met veel afwisseling en verantwoordelijkheden.
Je komt te werken in een hecht team van 9 customer service specialisten in een team met een totaal zo’n 45 collega’s. Het kantoor is gelegen op het mooie bedrijvenpark in ’s-Hertogenbosch waar een informele en open sfeer heerst. Open communicatie en teamwork is erg belangrijk voor het behalen van het meest optimale resultaat en een prettige samenwerking.
Ben jij STRESSBESTENDIG – ACCURAAT – COMMUNICATIEF STERK – FLEXIBEL IN DENKEN EN HANDELEN lees dan verder….
Welke eigenschappen zijn er nodig
- Interesse en nieuwsgierig naar de ins en outs over de producten en diensten zodat je advies op maat kunt bieden.
- Flexibel denkvermogen om input te leveren en mee te denken in verbeteringen en oplossingen.
- Sterke communicatieve vaardigheden en oprechte interesse in de vraag van de klant.
- Oplossings- en klantgericht om de meest optimale service en ondersteuning te bieden.
- Positieve instelling en klantgerichte. In deze rol ben je het eerste contact voor de klant en externe partijen.
- Direct aanpakken van lopende zakken en onderhoud van het contact met de klant, externe partijen en stemt afspraken en opvolging af met de diverse afdelingen.
Jouw profiel
- Je bent 32-40 uur beschikbaar.
- Je hebt tenminste een afgeronde MBO opleiding.
- Je hebt oprechte interesse in de klant en weet door juiste vraagstelling snel tot de kern te komen.
- Je denkt en handelt pro-actief zodat je zowel naar de klant als naar je collega’s ondersteunend en aanvullend bent.
- Ervaring in de functie van customer care specialist of op de klantenservice afdeling is een pré.
- Je werkt gestructureerd en zorgt dat alle verwerkte informatie op de juiste plaats terecht komt.
- Je bent hands-on, pakt mogelijkheden, taken en ongedane zaken direct op en zorgt voor een goede afwikkeling. Bij twijfel, advies of feedback schroom je niet om je collega’s op te zoeken.
- Je hebt goede communicatieve eigenschappen en zorgt voor aansluiting en opvolging met het team van jouw bezigheden.
- Je bent een vlotte gesprekspartner die de nodige maturiteit en klantgerichtheid heeft om op professionele wijze met klanten en medewerkers om te gaan zowel mondeling als schriftelijk te woord kan staan.
Aanbod
- Zij bieden een mooi passend salaris en betalen jouw ziektekostenverzekering.
- Deze functie is deels remote (1/2 dagen vanuit huis – 2/3 dagen kantoor) of geheel vanuit kantoor in te vullen.
- Je kunt gebruik maken van de masseur die maandelijks het kantoor bezoekt.
- Interne doorgroeimogelijkheden worden geboden.
Jouw profiel
- Je bent tussen 32-40 uur beschikbaar.
- Je hebt tenminste een afgeronde MBO opleiding.
- Je hebt oprechte interesse in de klant en weet door juiste vraagstelling snel tot de kern te komen.
- Je denkt en handelt pro-actief zodat je zowel naar de klant als naar je collega’s ondersteunend en aanvullend bent.
- Ervaring in de functie van customer care specialist of op de klantenservice afdeling is een pré.
- Je werkt gestructureerd en zorgt dat alle verwerkte informatie op de juiste plaats terecht komt.
- Je bent hands-on, pakt mogelijkheden, taken en ongedane zaken direct op en zorgt voor een goede afwikkeling. Bij twijfel, advies of feedback schroom je niet om je collega’s op te zoeken.
- Je hebt goede communicatieve eigenschappen en zorgt voor aansluiting en opvolging met het team van jouw bezigheden.
- Je bent een vlotte gesprekspartner die de nodige maturiteit en klantgerichtheid heeft om op professionele wijze met klanten en medewerkers om te gaan zowel mondeling als schriftelijk te woord kan staan.
Herken jij jezelf in deze vacature? Mail of app jouw C.V. zodat we de vacature kunnen bespreken!