Voor een een internationale handelsorganisatie die stijlvolle woon- en lifestyleproducten ontwikkelt en levert aan Retail klanten in heel Europa zijn wij op zoek naar een administratieve assistent met focus op debiteuren beheer. Hun doel is om van ieder huis een fijn thuis te maken met kwalitatieve en doordachte producten. Achter de schermen zorgt het Finance team ervoor dat alles soepel verloopt.
Jouw rol
Als Administratieve Assistant ben jij een onmisbare schakel binnen onze financiële administratie. Je richt je voornamelijk op de debiteurenadministratie en het debiteurenbeheer, maar ondersteunt ook de crediteurenadministratie. Dankzij jouw nauwkeurigheid en proactieve houding zorg jij ervoor dat onze cijfers altijd kloppen.
Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Bankmutaties verwerken (boeken, incasso batches klaarzetten);
- Debiteurenadministratie en -beheer (klantgegevens invoeren en controleren in ERP, betalingen opvolgen, betalingsregelingen treffen);
- Facturatieproces (afmelden pakbonnen, facturatie, afstemmen betalingen);
- Debiteurenbeheer (aanmanen, opvolgen betalingen, klantcontact);
- Ondersteuning crediteurenadministratie (kosten- en goederenfacturen verwerken, betalingen crediteuren, onderhoud leveranciersgegevens).
Je schakelt vlot met collega’s en klanten, denkt in oplossingen en neemt graag verantwoordelijkheid voor een foutloze administratie.
Wij bieden jou
- Salaris tussen €2.500 en €3.500 o.b.v. 40 uur;
- Een inspirerende en dynamische werkomgeving;
- Een contract voor minimaal 24 en maximaal 32 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband;
- 26 vakantiedagen bij fulltime dienstverband;
- Een 13e maand;
- Ruimte om jezelf te ontwikkelen;
- Werken in een jong, dynamisch en ambitieus team binnen een snelgroeiende organisatie.
Wat verwachten we van jou?
Je bent zelfstandig, secuur en stressbestendig. Daarnaast herken je jezelf in het volgende profiel:
- Minimaal MBO werk- en denkniveau;
- 3 jaar relevante werkervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie;
- Ervaring met Microsoft Excel en ERP-systemen (Unit4 is een pre);
- Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels, zowel mondeling als schriftelijk;
- Affiniteit met administratie, klantcontact en boekhouding;
- Je bent gedreven, proactief, planmatig en gestructureerd;
- Flexibel, pragmatisch en een echte teamspeler.
Interesse?
Word jij enthousiast van een strakke administratie, klantcontact en werken in een creatief en internationaal handelsbedrijf? Dan maken wij graag kennis met jou!