CV/ executive search heeft succesvol de vacature voor Back Office Specialist B2B ingevuld.
Onze kandidaat beschikt over uitgebreide ervaring als manager in de B2C-sector, waar ze dagelijks betrokken was bij backoffice activiteiten. Deze ervaring heeft haar gevormd tot een proactieve probleemoplosser met een gedreven instelling.
De onderzoekende aard en gedrevenheid maken deze kandidaat een waardevolle toevoeging aan het team. Haar persoonlijkheid en vastberadenheid zullen zeker bijdragen aan het succes van het team.
Wij kijken bij de werving en selectie van de kandidaten naar persoonlijkheid, ervaring passend bij de visie en missie van het bedrijf. Vanuit deze basis zoeken wij naar die ene kandidaat op maat passend bij de organisatie.
Zoekt uw organisatie ook een Sales of Management professional op maat! Neem dan contact op met CV/executive search; +31 6 44783552
Voor een internationale B2B organisatie in ‘s-Hertogenbosch zijn wij op zoek naar een klantvriendelijke en oplossingsgerichte backoffice specialist.
Als backoffice specialist ben jij de drijvende kracht achter het efficiënt verwerken van berichten en het opsporen van procesproblemen. Met een klantgerichte en probleemoplossende instelling, fungeer je als ondersteuning voor het klantenservice team. Je behandelt handmatig te verwerken berichten, onderzoekt de redenen voor het ontbreken van automatische verwerking en springt bij als back-up voor inkomende telefoontjes en e-mails. Je draagt aanzienlijk bij aan de kwaliteit van onze dienstverlening met als ultiem doel: tevreden klanten!
Kernkwaliteiten en taken;
Belangrijke kernkwaliteiten en competenties omvatten jouw klantgerichtheid, vermogen tot plannen en organiseren, resultaatgerichtheid, analytische vaardigheden, nauwkeurigheid, normen en waarden, samenwerkingsbereidheid en stressbestendigheid. In deze rol ben je een onmisbare schakel binnen het gedreven backoffice team, waarbij je intensief samenwerkt met collega’s en klanten om de gestelde doelen te bereiken, zelfs onder druk van een volle to-do-list.
Jouw profiel
- Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau*
- Goede administratieve vaardigheden
- Uitstekende beheersing van het Nederlands (zowel schrijven als spreken)
- Voldoende beheersing van het Engels omdat je op momenten ook met Engelse collega’s werkt
- Affiniteit met telefonische klantenservice
- Ervaring op het gebied van berichtenverkeer in de energiemarkt is een groot voordeel.
Aanbod
- Een salaris passend bij jouw ervaring.
- Premievrij pensioen
- Tegemoetkoming ziektekostenverzekering
- Hybride werken (inclusief thuiswerkvergoeding voor de dagen dat je thuis werkt)
- 25 dagen vakantie (inclusief mogelijkheid tot bijkopen van vakantiedagen)
- 2 extra vrije dagen per jaar om vrijwilligerswerk te doen
- Learning on the job én toegang tot heel veel studiemogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen
Heb je interesse in deze vacature. Reageer dan via de solliciteer button of neem rechtstreeks contact op 06-44783552.